0

מדיניות משלוחים וביטול עסקה

  • האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר.
  • הזמנות יטופלו ויסופקו עד 7 ימי עסקים באמצעות משלוח עד כתובת הלקוח.
  • לישובים מרוחקים כגון מושבים וקיבוצים עד 10 ימי עסקים.
  • ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
  • אין סכום מינימום להזמנה באתר. האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר ולעדכנו מעת לעת.
  • במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין.
  • במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
  • במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
  • אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
    • ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
    • חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
    • אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
  • האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
    • כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר, כגון מלחמה, שביתה או השבתה, הפרעות לסדר הציבורי, מגבלות שהוטלו על ידי צד שלישי, חוקים, תקנות, צווים או הוראות ממשלתיות אחרות, מגבלות ביטחוניות, מגיפה, סגר וכיו"ב;
    • מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;
    • סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
  1. מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות:
    • בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
    • החזר, שינוי או ביטול הזמנה של מוצרים יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
    • ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה בלבד.
    • החזר, שינוי או ביטול הזמנה לא יתאפשרו במידה וחלפו 14 יום מקבלת ההזמנה.
    • החזר, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
    • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יחולו ההוראות הבאות:
      • על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו, ללא פגע או פגם, לא נעשה במוצר שימוש ואריזתו המקורית לא נפתחה;
      • המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
      • העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
      • יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
    • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, הלקוח ישיב את המוצר הפגום לאתר והאתר ידאג לתיקון או להחלפת המוצר.
    • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
    • האמור לעיל כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
    • האתר מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת: אחוזה 39, משרד מס׳ 2, פרדס חנה כרכור;

טלפון לשירות לקוחות באמצעות פנייה בוואטסאפ: 052-7785000;

כתובת דואר אלקטרוני: [email protected]

כל הזכויות בתקנון זה שמורות לדניאל בחרי עורכי דין ואין להעתיק, לשכפל או להפיץ אותו.

עדכון אחרון: אוגוסט 2024

5 ימי אתחול Mind Reset

ההחלטה שלכם להניע שינוי חיובי חשובה יותר ממה שאתם חושבים לכן יצרנו תהליך תרגול פשוט וקל שיתמוך בה. ב- 5 הימים הקרובים תקבלו תרגילי חשיבה ומחברת פשוטים שנועדו לעורר אתכם למחשבה חיובית ולעזור למיינד שלכם להתייחס לקושי שאותו אתם חווים בדרך חדשה ויצירתית שתשנה אותו.

עזרה?
💬 צריך עזרה?
היי איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן